• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënt
    • Digitale Corona zelftest
    • Vind mijn Huisartsenpost
  • Zorgverlener
    • Gratis digitale zelftriage op uw praktijkwebsite
    • Informatie voor Huisartsen
    • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
    • Promotiemateriaal
    • Werken met de widget
  • Over ons
    • Nieuws
    • Contact
    • Wetenschappelijke validatie
  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua

Nieuws

Ben jij SLEUK? Dan zoeken wij jou!

03/02/2023

Bij Moet ik naar de dokter? werken wij iedere dag aan betere zorg en leveren wij de beste digitale zelftriage…

Lees meer

Hoe kunnen we onze app verbeteren?

03/02/2023

Bij Moet ik naar de dokter? zijn we continu bezig met het verbeteren van onze app. Om deze reden doen…

Lees meer

Stem op Moet ik naar de dokter? voor website van het jaar 2022

30/09/2022

Onze website is genomineerd als populairste gezondheidswebsite van het jaar 2022. Het is de organisatoren van de verkiezing niet ontgaan dat steeds…

Lees meer

Resultaten van IQ Healthcare onderzoek

30/09/2022

Afgelopen periode heeft onderzoeksbureau IQ healthcare van het Radboudumc bij 13 huisartsenposten in Nederland uitgebreid wetenschappelijk onderzoek verricht naar de…

Lees meer

Pilots met terugbelverzoeken in TeleQ en Vcare

30/05/2022

In samenwerking met telefonieleveranciers Aurora TeleQ en Vcare lopen bij Spoedpost Almere, Spoedzorg Huisartsen Twente, Huisartsenpost Oude IJssel en binnenkort…

Lees meer

Nu ook digitale zelftriage in het Oekraïens

26/05/2022

Afgelopen week is onze digitale Zelftriage als negende taal ook in het Oekraïens beschikbaar gekomen. Vanuit meerdere regio’s kregen wij…

Lees meer

Huisartsenpost Alkmaar live met digitale zelftriage

17/05/2022

Afgelopen week lanceerde de Huisartsenpost Alkmaar in samenwerking met Moet ik naar de dokter? en webbureau WebFundament haar nieuwe website….

Lees meer

36e huisartsenpost live!

22/02/2022

HuisArtsenPost Haarlemmermeer maakt sinds vandaag ook gebruik van onze digitale zelftriage! HAP Haarlemmermeer is hiermee de 36e(!) huisartsenpost die zelftriage…

Lees meer

Vernieuwingen in de app 

22/02/2022

Moet ik naar de dokter? werkt sinds 1 februari met een nieuwe startvraag en met een onzijdig figuur. Het doel van…

Lees meer

Modern Standaard Arabische Live

22/02/2022

De 7e taal is live! Na Engels, Duits, Vlaams, Pools en Turks is de zelftriage van Moet ik naar de…

Lees meer

Eerste triagezuil bij Huisartsenpost Zoetermeer

28/01/2022

Stichting Georganiseerde eerstelijnszorg Zoetermeer (SGZ) is als eerste gestart met een triagezuil van Zorgstand. Bij binnenkomst wordt gevraagd of er al…

Lees meer

Moet ik naar de dokter? gaat genderneutraal!

25/01/2022

Deze maand lanceert Moet ik naar de dokter? een nieuw figuur voor het uitvragen van het lichaamsdeel. Er is gekozen…

Lees meer
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 6
  • Volgende

Footer

Top 5 klachten

  • Buikpijn
  • Keelpijn
  • Koorts
  • Insectenbeet

Voor de zorgverlener

  • Gratis digitale zelftriage op uw praktijkwebsite
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage
  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Hoe het werkt
  • Aanvraag Moet Ik Naar De Dokter? API-key

Over ons

  • Wie is Moet ik naar de dokter?
  • Het verhaal van Moet ik naar de dokter?
  • Wetenschappelijke validatie

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

  • Cookieverklaring
  • Privacyverklaring
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Responsible disclosure
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid

© Copyright 2023 - Moet Ik Naar De Dokter

Moet ik naar de dokter? maakt gebruik van cookies
Om gebruik te kunnen maken van 'Moet ik naar de dokter?' worden cookies gebruikt. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en u in de toekomst beter tot dienst zijn. Als u de cookies afwijst kan dat het gebruik van onze website negatief beïnvloeden.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk instellingen
{title} {title} {title}