Gepubliceerd: 11 februari 2020
Samen met CGM organiseren wij dinsdag 3 maart een klantendag. Met gebruikers van CGM CALLMANAGER gaan wij onderzoeken hoe zij uitgevoerde zelftriages, die op hun website zijn uitgevoerd, binnen willen krijgen in CGM CALLMANAGER.
Steeds meer patiënten voeren een zelftriage uit voordat zij contact opnemen met de huisartsenpost. Het doel is om te onderzoeken welke efficiencywinst er geboekt kan worden als u als triagist contact krijgt met een patiënt die reeds geïdentificeerd is en waarvan de ingangsklacht al bekend is.
Leidt dit tot kortere gesprekken? Voelt de patiënt zich beter geholpen doordat hij gepersonaliseerd te woord kan worden gestaan? En hoe wilt u als triagist een dergelijke oproep direct binnenkrijgen in CGM CALLMANAGER?
Bent u een CGM CALLMANAGER gebruiker en wilt u samen met collega’s meedenken? Kom dan langs! Collega’s van de Huisartsenpost Midden-Holland stellen hun locatie hiervoor beschikbaar.
Datum: Dinsdag 3 maart 2020
Tijdstip: Van 13:00 tot 15:00 uur
Locatie: Huisartsenpost Midden-Holland te Gouda
Het aantal plekken is beperkt dus meldt u aan via info@moetiknaardedokter.nl of direct via uw contactpersoon bij CGM.