• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënt
    • Digitale Corona zelftest
    • Vind mijn Huisartsenpost
  • Zorgverlener
    • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
    • Informatie voor Huisartsen
    • Promotiemateriaal
    • Werken met de widget
  • Over ons
    • Nieuws
    • Pers
    • Vacatures
    • Team
    • Contact
    • Wetenschappelijke validatie
  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua

Nieuws

36e huisartsenpost live!

HuisArtsenPost Haarlemmermeer maakt sinds vandaag ook gebruik van onze digitale zelftriage! HAP Haarlemmermeer is hiermee de 36e(!) huisartsenpost die zelftriage…

Lees meer

Vernieuwingen in de app 

Moet ik naar de dokter? werkt sinds 1 februari met een nieuwe startvraag en met een onzijdig figuur. Het doel van…

Lees meer

Modern Standaard Arabische Live

De 7e taal is live! Na Engels, Duits, Vlaams, Pools en Turks is de zelftriage van Moet ik naar de…

Lees meer

Eerste triagezuil bij Huisartsenpost Zoetermeer

Stichting Georganiseerde eerstelijnszorg Zoetermeer (SGZ) is als eerste gestart met een triagezuil van Zorgstand. Bij binnenkomst wordt gevraagd of er al…

Lees meer

Moet ik naar de dokter? gaat genderneutraal!

Deze maand lanceert Moet ik naar de dokter? een nieuw figuur voor het uitvragen van het lichaamsdeel. Er is gekozen…

Lees meer

Nieuwe startvraag Moet ik naar de dokter?

1 februari gaat Moet ik naar de dokter? van start met een nieuwe startvraag! Op dit moment begint de zelftriage…

Lees meer

10 huisartsenposten zijn live met meertaligheid

En dat is 10! In de afgelopen week zijn meerdere huisartsenposten gestart met de meertaligheid van Moet ik naar de…

Lees meer

Combideal Moet ik naar de dokter? en PharmaPartners

Digitale zelftriage is inmiddels niet meer weg te denken. Waar de huisartsenposten er ooit mee begonnen zien wij nu ook…

Lees meer

5 nieuwe talen beschikbaar

Moet ik naar de dokter? zal binnenkort, naast het Nederlands en Vlaams, aangeboden worden in het Engels, Duits, Pools, Turks…

Lees meer

500.000 downloads van Moet ik naar de dokter?

Gepubliceerd: 21 september 2021 Moet ik naar de dokter? viert feest: afgelopen maand werd onze app voor de 500.000e keer…

Lees meer

Huisartsenposten Apeldoorn, Zutphen en Oost-Achterhoek lanceren digitale zelftriage

De Huisartsenposten van HuisartsenOrganisatie Oost-Gelderland (HOOG) hebben de digitale zelftriage van Moet ik naar de dokter? gelanceerd op hun website….

Lees meer

Samenwerking met Vcare Connect om werkdruk bij huisartsenposten te verminderen

Vcare is bekend als specialist in communicatie binnen de zorg én marktleider onder de Nederlandse Huisartsenposten. Samen ontwikkelen wij een…

Lees meer
  • Vorige
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Ga naar pagina 4
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 6
  • Volgende

Footer

Top 5 klachten

  • Buikpijn
  • Keelpijn
  • Insectenbeet
  • Pijn op de borst
  • Opgezette (ontstoken) lymfeklieren

Voor de zorgverlener

  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage
  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Hoe het werkt
  • Aanvraag Moet Ik Naar De Dokter? API-key

Over ons

  • Wie is Moet ik naar de dokter?
  • Het verhaal van Moet ik naar de dokter?
  • Wetenschappelijke validatie

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

Volg je ons al?

  • Cookieverklaring
  • Privacyverklaring
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Responsible disclosure
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid

© Copyright 2023 - Moet Ik Naar De Dokter

Moet ik naar de dokter? maakt gebruik van cookies
Om gebruik te kunnen maken van 'Moet ik naar de dokter?' worden cookies gebruikt. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en u in de toekomst beter tot dienst zijn. Als u de cookies afwijst kan dat het gebruik van onze website negatief beïnvloeden.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk instellingen
{title} {title} {title}