• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënt
    • Digitale Corona zelftest
    • Vind mijn Huisartsenpost
  • Zorgverlener
    • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
    • Informatie voor Huisartsen
    • Promotiemateriaal
    • Werken met de widget
  • Over ons
    • Nieuws
    • Pers
    • Vacatures
    • Team
    • Contact
    • Wetenschappelijke validatie
  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua

Nieuws

Spoedpost Blaricum lanceert digitale zelftriage op website

Deze week lanceerde de Spoedpost Blaricum in samenwerking met Moet ik naar de dokter? digitale zelftriage op hun website. Met…

Lees meer

Pharmapartners organiseert demonstraties digitale zelftriage

Gebruikers van MijnGezondheid.net en MedGemak kunnen nu gebruik maken van de Moet ik naar de dokter? module. De module is…

Lees meer

ZN Kenniscentrum Digitale Zorg geeft goedkeuring voor fase 2

Op 28 mei is Moet ik naar de dokter? getoetst door naar het Kenniscentrum Digitale Zorg van Zorgverzekeraars Nederland. Voor…

Lees meer

Spoedzorgnetwerk Helmond – De Peel promoot digitale zelftriage

De partners van Spoedzorgnetwerk Helmond – De Peel promoten actief het gebruik van digitale zelftriage. Het Elkerliek Ziekenhuis, Huisartsenposten Oost-Brabant,…

Lees meer

Huisartsenpost West-Friesland gestart met digitale zelftriage

Woensdag 2 juni lanceerde Huisartsenpost West-Friesland in samenwerking met Moet ik naar de dokter? hun nieuwe website met digitale zelftriage….

Lees meer

Toetsing door Zorgverzekeraars Nederland

Op 28 mei zal Moet ik naar de dokter? door het Kenniscentrum Digitale Zorg van ZN getoetst gaan worden. ZN…

Lees meer

Belgische versie van Moet ik naar de dokter?

In samenwerking met de Professoren Veronique Verhoeven en Hilde Philips en huisarts in opleiding Anthony Pairon van Universiteit Antwerpen heeft…

Lees meer

Update van iOS en Android Moet ik naar de dokter? app

Sinds gisteren is een update van de iOS en Android apps beschikbaar in de stores. De native apps van Moet…

Lees meer

Digitale zelftriage vermindert aantoonbaar de werkdruk

In de kop van Noord-Holland is huisartsenpost HKN gebruiker van de digitale zelftriage van Moet ik naar de dokter?. In…

Lees meer

Moet ik naar de dokter? onderzocht door het National eHealth Living Lab

In opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) heeft het National eHealth Living Lab (NeLL) een aantal…

Lees meer

Digitale zelftriage opgenomen in MijnGezondheid.net en MedGemak

MijnGezondheid.net groeit hard. Het digitale patiëntenportaal van PharmaPartners telt al meer dan twee miljoen geregistreerde gebruikers en is het grootste…

Lees meer

Moet ik naar de dokter? op bezoek bij RTL Z

Afgelopen weekend was Moet ik naar de dokter? bij RTL Z te zien in het programma Next Level TV. Collega…

Lees meer
  • Vorige
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Ga naar pagina 4
  • Ga naar pagina 5
  • Ga naar pagina 6
  • Volgende

Footer

Top 5 klachten

  • Buikpijn
  • Keelpijn
  • Insectenbeet
  • Pijn op de borst
  • Opgezette (ontstoken) lymfeklieren

Voor de zorgverlener

  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage
  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Hoe het werkt
  • Aanvraag Moet Ik Naar De Dokter? API-key

Over ons

  • Wie is Moet ik naar de dokter?
  • Het verhaal van Moet ik naar de dokter?
  • Wetenschappelijke validatie

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

Volg je ons al?

  • Cookieverklaring
  • Privacyverklaring
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Responsible disclosure
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid

© Copyright 2023 - Moet Ik Naar De Dokter

Moet ik naar de dokter? maakt gebruik van cookies
Om gebruik te kunnen maken van 'Moet ik naar de dokter?' worden cookies gebruikt. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en u in de toekomst beter tot dienst zijn. Als u de cookies afwijst kan dat het gebruik van onze website negatief beïnvloeden.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk instellingen
{title} {title} {title}