• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënt
    • Digitale Corona zelftest
    • Vind mijn Huisartsenpost
  • Zorgverlener
    • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
    • Promotiemateriaal
    • Werken met de widget
  • Over ons
    • Nieuws
    • Contact
    • Wetenschappelijke validatie
  • Link naar Facebook
  • Link naar LinkedIn
  • Link naar Instagram
  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua

Pilots met terugbelverzoeken in TeleQ en Vcare

Gepubliceerd: 30 mei 2022

In samenwerking met telefonieleveranciers Aurora TeleQ en Vcare lopen bij Spoedpost Almere, Spoedzorg Huisartsen Twente, Huisartsenpost Oude IJssel en binnenkort Spoedpost Noord-Limburg en Huisartsenposten Oost Brabant verschillende pilots met terugbelverzoeken. Zowel TeleQ als Vcare hebben hun eigen voordelen, maar in de basis ziet de flow er als volgt uit: de patiënt doorloopt een zelftriage op de website van haar huisartsenpost, indien uit de zelftriage blijkt dat contact met de huisartsenpost nodig is, krijgt de patiënt de mogelijkheid om zijn/haar gegevens achter te laten en teruggebeld te worden door een triagist van de huisartsenpost. De triagist ontvangt de zelftriage- en persoonsgegevens die de patiënt invult (zie afbeelding hieronder) en belt de patiënt terug.

Deze nieuwe werkwijze betekent (in potentie) winst op vele fronten:
• Patiënt wordt persoonlijker te woord te gestaan, de triagist weet wie hij/zij aan de lijn krijgt;
• Kortere tot geen telefonische wachttijd voor de patiënt;
• Kortere telefonische triageduur omdat de triagist weet wie de patiënt is, voor welke klacht contact nodig is en wat de (voorlopige) urgentie is;
• Patiënten in de telefonische wachtrij kunnen door middel van een link in een sms verleid worden tot het doorlopen van zelftriage;
• Patiënten kunnen worden voorzien van een geschatte terugbeltijd door de huisartsenpost.

Wilt u als huisartsenpost meer informatie over de mogelijkheid tot het doen van terugbelverzoeken? Neem dan contact op met ons:
Meer informatie over terugbelverzoeken

Footer

Top 5 klachten

  • Buikpijn
  • Keelpijn
  • Blaasontsteking
  • Koorts
  • Insectenbeet

Voor de zorgverlener

  • Nieuws
  • Hoe het werkt
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage

Over ons

  • Wie is Moet ik naar de dokter?
  • Het verhaal van Moet ik naar de dokter?
  • Wetenschappelijke validatie

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

Trotse gebruikers

logo Spoedpost Deventer
  • Privacy & Cookies
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Algemene voorwaarden
  • Responsible disclosure

© Copyright 2022 - Moet Ik Naar De Dokter