• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënt
    • Digitale Corona zelftest
    • Vind mijn Huisartsenpost
  • Zorgverlener
    • Gratis digitale zelftriage op uw praktijkwebsite
    • Informatie voor Huisartsen
    • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
    • Promotiemateriaal
    • Werken met de widget
  • Over ons
    • Nieuws
    • Contact
    • Wetenschappelijke validatie
  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua

Over ons

Wat is Moet ik naar de dokter?

Moet ik naar de dokter? kan op basis van uw leeftijd, geslacht en symptomen bepalen of en zo ja, wanneer u naar de dokter moet. Makkelijk, veilig en snel.

Hoe betrouwbaar is de informatie?

De vragen en adviezen van Moet ik naar de dokter? zijn gebaseerd op de geldende medische standaarden en protocollen. Alle vragen en adviezen zijn zorgvuldig samengesteld door ons team van triagespecialisten. Daarnaast is Moet ik naar de dokter? de eerste medische app in Nederland die een zogenaamde CE-markering heeft verkregen. Een CE-markering geeft aan dat het product aan alle van toepassing zijnde Europese (veiligheid)regels voldoet en dat de conformiteit- en overeenstemmingprocedures zijn voltooid.

Raad van advies

Logo Ineen, organiseert de eerste lijn
Logo lhv

Logo Patiëntenfederatie Nederland, samen de zorg beter maken

Wat is het doel?

Moet ik naar de dokter? helpt mensen om verantwoordelijkheid voor hun eigen gezondheid te nemen. Ruim 42% van de mensen die een dokter bezoeken hoeven daar eigenlijk helemaal niet naar toe. Met behulp van Moet ik naar dokter? kunnen wij een deel van deze mensen gerust stellen en voorzien van een betrouwbaar advies. Hierdoor helpen wij de werkdruk in de zorg te verlagen en kosten te besparen. De juiste zorg op de juiste plek (JZOJP).

Wat doen wij voor huisartsen?

Huisartsenposten en huisartsenpraktijken gebruiken Moet ik naar de dokter? om de werkdruk te verminderen. Dit gebeurt bijvoorbeeld door onze digitale zelftriage op hun website aan te bieden of deze beschikbaar te maken in hun regionale huisartsen app. Patiënten worden aangemoedigd om zelf digitaal de vragen te doorlopen, voordat ze bellen. Dat scheelt werkdruk aan de telefoon en biedt nieuwe kansen voor efficiënte werkpatiëntenstromen binnen de eerstelijns zorg.

Ga naar meer informatie voor zorgverleners

Mede mogelijk gemaakt door

Logo Menzis
Logo VGZ
Logo Zilveren kruis, raad en daad

Logo Zorgverzekeraars Nederland
Logo CZ
Logo Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

Primaire sidebar

Meteen weten of u naar de dokter moet?

Doorloop hier de vragen, wij voorzien u dan direct van advies.

Start

Download onze gratis app

Button naar Google Play Store Button naar App Store

Footer

Top 5 klachten

  • Buikpijn
  • Keelpijn
  • Koorts
  • Insectenbeet

Voor de zorgverlener

  • Gratis digitale zelftriage op uw praktijkwebsite
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage
  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Hoe het werkt
  • Aanvraag Moet Ik Naar De Dokter? API-key

Over ons

  • Wie is Moet ik naar de dokter?
  • Het verhaal van Moet ik naar de dokter?
  • Wetenschappelijke validatie

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

  • Cookieverklaring
  • Privacyverklaring
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Responsible disclosure
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid

© Copyright 2023 - Moet Ik Naar De Dokter

Moet ik naar de dokter? maakt gebruik van cookies
Om gebruik te kunnen maken van 'Moet ik naar de dokter?' worden cookies gebruikt. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en u in de toekomst beter tot dienst zijn. Als u de cookies afwijst kan dat het gebruik van onze website negatief beïnvloeden.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk instellingen
{title} {title} {title}