• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënt
    • Digitale Corona zelftest
    • Vind mijn Huisartsenpost
  • Zorgverlener
    • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
    • Informatie voor Huisartsen
    • Promotiemateriaal
    • Werken met de widget
  • Over ons
    • Nieuws
    • Pers
    • Vacatures
    • Team
    • Contact
    • Wetenschappelijke validatie
  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua

Testen voice triage

Wat fijn dat je de MAITA (Medische Artificial Intelligence Triage Assistent) wil testen. Dit testen gaat heel gemakkelijk en duurt maximaal 5 minuten, inclusief het invullen van de evaluatievraag.

We verwachten dat de MAITA niet alleen jou, maar ook de patiënt gaat helpen. We doen namelijk vier dingen:

  1. Door alvast gegevens uit te vragen verkorten we jouw tijd aan de telefoon.
  2. Door de ABCD vragen te stellen kunnen we iemand veilig in de wachtrij zetten of routeren naar de spoedlijn.
  3. Door de patiënt alvast te vragen naar de ingangsklacht kan hij of zij alvast zijn verhaal kwijt.
  4. De Voice triage assistent start nadat de vertrouwde introductie van de HAP of Spoedpost, inclusief de noodzakelijke “Voor spoed, toets 1” door de beller gehoord is.

Stappenplan voor het testen van de MAITA

  • Wanneer: bellen kan vanaf nu. 24u per dag.
  • Hoe: bellen is heel gemakkelijk. Je belt naar dit telefoonnummer: 053-789 07 62.

De assistent zal eerst wat persoonsgegevens uitvragen, vervolgens de ABCD vragen doorlopen en tenslotte vragen waar u het meeste last van heeft.

  • BSN: ook je BSN wordt uitgevraagd. Om jouw privacy te beschermen, vragen we je dit fictieve BSN nummer te gebruiken: 123456782
  • Evaluatie: Vul na je telefoontje nog even dit formulier in. Dan gaan wij aan de slag met jouw feedback.

Via LinkedIn houden we je op de hoogte van de resultaten uit deze testfase. Blijf ons dus volgen!

*Lees je nog even de privacy verklaring die we hier onder hebben neergezet? Zo zorgen we goed voor jouw gegevens en is onze administratie ook op orde.  

Privacy:
Natuurlijk houden we rekening met jouw privacy. Daarom willen we graag je akkoord op het gebruik van jouw gegevens voor de pilot. Dat kan heel eenvoudig door een mail te sturen naar
info@moetiknaardedokter.nl met in het onderwerp: Pilot = Akkoord.
Maar het kan nog makkelijker. Door geen mail te sturen en wel te bellen naar de triage assistent gaan wij er vanuit dat je akkoord bent hiermee. De persoonsgegevens die gebruikt worden bestaan uit: telefoonnummer en een door ons aangemaakt fictief BSN. Deze verwerken we uitsluitend voor de pilot fase ten behoeve van verbetering van de dienst. Al deze gegevens worden na de pilot verwijderd.

Primaire sidebar

Meteen weten of u naar de dokter moet?

Doorloop hier de vragen, wij voorzien u dan direct van advies.

Start

Download onze gratis app

Button naar Google Play Store Button naar App Store

Footer

Top 5 klachten

  • Buikpijn
  • Keelpijn
  • Insectenbeet
  • Pijn op de borst
  • Opgezette (ontstoken) lymfeklieren

Voor de zorgverlener

  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage
  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Hoe het werkt
  • Aanvraag Moet Ik Naar De Dokter? API-key

Over ons

  • Wie is Moet ik naar de dokter?
  • Het verhaal van Moet ik naar de dokter?
  • Wetenschappelijke validatie

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

Volg je ons al?

  • Cookieverklaring
  • Privacyverklaring
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Responsible disclosure
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid

© Copyright 2023 - Moet Ik Naar De Dokter

Moet ik naar de dokter? maakt gebruik van cookies
Om gebruik te kunnen maken van 'Moet ik naar de dokter?' worden cookies gebruikt. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en u in de toekomst beter tot dienst zijn. Als u de cookies afwijst kan dat het gebruik van onze website negatief beïnvloeden.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk instellingen
{title} {title} {title}