• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua
  • Gezondheidsklachten
  • Patiënt
    • Digitale Corona zelftest
    • Vind mijn Huisartsenpost
  • Zorgverlener
    • Gratis digitale zelftriage op uw praktijkwebsite
    • Informatie voor Huisartsen
    • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
    • Promotiemateriaal
    • Werken met de widget
  • Over ons
    • Nieuws
    • Vacatures
    • Contact
    • Wetenschappelijke validatie
  • nl
    • en
    • ar
    • de
    • pl
    • tr
    • ru
    • ua

Informatie voor zorgverleners

De app Moet ik naar de dokter? is inmiddels al een aantal jaren beschikbaar. Eerst alleen op de mobiel en later ook via onze website. Maar weet u dat wij veel meer doen?

Onze oplossingen bieden huisartsenposten en dagpraktijken een laagdrempelig alternatief voor bellen. Op die manier kunnen patiënten meteen geholpen worden en blijft de werkdruk beheersbaar.

Ineen heeft vastgesteld dat 42% van de telefonische triage’s een U4 of U5 als uitkomst heeft. Deze patiënten hoeven dus niet naar de huisartsenpost, maar kunnen bij de eigen huisarts of met een zelfzorgadvies geholpen worden. Wij helpen patiënten zelf te bepalen of een afspraak bij de dokter nodig is.

Oplossingen 

Website

Patiënten controleren online zelf of contact met de huisartsenpost nodig is. De website verleidt bezoekers om zelf digitaal hun triage te doorlopen en de informatie te gebruiken. 

HAP app

Een snelle eerste stap naar een mobiele app voor de huisartsenregio. De huisartsenpost geeft patiënten overzichtelijk informatie en de kans om Moet ik naar de dokter? te gebruiken onder de eigen naam en huisstijl.

Regio app

De regio app geeft geheel nieuwe mogelijkheden. Patiënten kunnen zelf afspraken inplannen, huisartsen ontvangen digitaal de zelftriage, afspraken kunnen op afstand plaatsvinden met beeldbellen en nog veel meer.

Triagezuil

Patiënten vriendelijk wijzen op alternatieven voor meteen naar de huisartsenpost komen. Zelfverwijzers krijgen inzicht in de urgentie van hun zorgvraag. De zuil beschikt over alle mogelijkheden van onze partner Zorgscherm.

Referenties

Sylvia Haverkamp,
bestuurlid Medicamus:

“Dankzij onze Medicamus regio-app kunnen wij patiënten bij een U4 direct elektronisch doorsturen naar de agenda van hun eigen huisarts en bij een U5 voorzien van een gedegen zelfzorg advies, inclusief een verwijzing naar de juiste informatie op Thuisarts. Dit gaat zeker schelen voor de huisartsenpost.”

Aty de Ruiter,
projectleider Zorg4Zeist:

“Het is leuk om te zien hoe we in het begin vooral bezig waren om onze regio app met alle nieuwe mogelijkheden bekend te maken. Nu is het andersom en komen enthousiaste huisartsen bij ons terug met nieuwe ideeën.”

Primaire sidebar

Meer informatie

  • Gratis digitale zelftriage op uw praktijkwebsite
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage
  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Hoe het werkt
  • Aanvraag Moet Ik Naar De Dokter? API-key

Footer

Top 5 klachten

  • Buikpijn
  • Keelpijn
  • Insectenbeet
  • Pijn op de borst
  • Opgezette (ontstoken) lymfeklieren

Voor de zorgverlener

  • Gratis digitale zelftriage op uw praktijkwebsite
  • Waarom deze oplossing?
  • Verdubbel het gebruik van Digitale Zelftriage
  • Digitale zelftriage in uw dagpraktijk
  • Hoe het werkt
  • Aanvraag Moet Ik Naar De Dokter? API-key

Over ons

  • Wie is Moet ik naar de dokter?
  • Het verhaal van Moet ik naar de dokter?
  • Wetenschappelijke validatie

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

Volg je ons al?

  • Cookieverklaring
  • Privacyverklaring
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Responsible disclosure
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid

© Copyright 2023 - Moet Ik Naar De Dokter

Moet ik naar de dokter? maakt gebruik van cookies
Om gebruik te kunnen maken van 'Moet ik naar de dokter?' worden cookies gebruikt. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en u in de toekomst beter tot dienst zijn. Als u de cookies afwijst kan dat het gebruik van onze website negatief beïnvloeden.
Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk instellingen
{title} {title} {title}